På tisdag är det dags att köra säsongens tredje tisdagsrunda.
Enligt dagens väderprognos har regnet dragit norrut – så vi KÖR!

I söndags var SVT’s väderprognos lite osäker.
Under tisdagen rör sig ett lågtryck med regn in österifrån som inte riktigt har bestämt sin bana.
Regnområdet ser ut att ta sikte på södra och mellersta Norrland mot slutet av dagen men kan dessförinnan beröra östra Svealand.

I går, måndag, var det fortfarande osäkert.
SVT skriver: Östra Svealand berörs fortsatt av regnet som nu även drar in över södra Norrlands kustland och sprider sig vidare åt nordväst.

SVT skriver: Regnet sprider sig upp över stora delar av Norrland till kvällen.

Men dagens väderprognos visar att regnet har dragit norrut, så vi startar klockan 18:00 från Preem i Järbo.

Ta gärna med något varmt att dricka till pausen som vi tar någonstans ute i skogen.
Jag räknar med att vi kommer tillbaka till Preem i Järbo vid 20-tiden.
Välkomna! 🙂
