Väderprognosen ser skaplig ut, så i morgon den 2 juni, är ni välkomna att vara med i säsongens fjärde tisdagsrunda.

Enligt prognosen ska det bli mulet väder, men mest uppehåll i stora delar av landet.

Till kvällen sker inga större förändringar i vädret, men det ser ut att bli molnfritt i Gästrikland. 😊

  • Vid 18-tiden drar vi iväg med de fulltankade, eller nästan fulltankade, motorcyklarna.
  • Ta gärna med något att dricka till fikapausen som vi tar någonstans i skogen.

Enligt min plan kommer vi åter till OKQ8 i Storvik vid 20 – 20:30-tiden.

Välkomna! 😊