Väderprognosen ser skaplig ut, så i morgon den 2 juni, är ni välkomna att vara med i säsongens fjärde tisdagsrunda.
Enligt prognosen ska det bli mulet väder, men mest uppehåll i stora delar av landet.

Till kvällen sker inga större förändringar i vädret, men det ser ut att bli molnfritt i Gästrikland. 😊

- Vi träffas vid OKQ8 i Storvik i morgon, den 2 juni.
- Vid 18-tiden drar vi iväg med de fulltankade, eller nästan fulltankade, motorcyklarna.
- Ta gärna med något att dricka till fikapausen som vi tar någonstans i skogen.
Enligt min plan kommer vi åter till OKQ8 i Storvik vid 20 – 20:30-tiden.
Välkomna! 😊

