Nu har jag gjort en sida om min och Lenas körning till Linköping där vi åkte med M/F Kind på Kinda kanal. Klicka på bilden för att komma till reportaget. Inlägget publicerat:2014/08/10 Inläggskategori:Resereportage Läs fler artiklar Föregående inläggTisdagskörningen den 5 augusti. Nästa inläggPlanering inför 12 augusti Du kanske också gillar Grustur till Norge 2015 2015/09/12 MC-äventyret 2015 2015/07/11