I går sålde jag min KTM 690 som jag köpte den 22 december 2010. Många år blev det så visst saknar jag den lite. Inlägget publicerat:2018/06/11 Inläggskategori:Information Läs fler artiklar Föregående inläggSMC’s hemliga grustur Nästa inläggTisdag den 12 juni Du kanske också gillar Förändringar hos Touratech i Norden 2021/05/22 Ingen MC-Mässa 2025 2024/03/10