Klockan 18:00 startade vi från Statoil i Hofors. Sen körde vi småvägar, passerade Engelsfors och vidare upp på berget. I Stjärnsund tog vi en kaffepaus. Sen körde vi den lilla stigen förbi bäverdammen i Tjärnäs. Inlägget publicerat:2013/06/18 Inläggskategori:Tisdagsrundan Läs fler artiklar Föregående inläggInkörning av KTM 990 Adventure R Nästa inläggEtt fotoalbum från sommarens MC-äventyr i Sverige & Finland. Etiketter: Pråmleden Du kanske också gillar Välkomna till säsong 19 med tisdagskörningar. 2026/04/26 Säsongsavslutning för kvällskörningar på grus 2023. 2023/08/29