Till nästa tisdag är det en 6-milakörning i planerna 🙂 Start från Qstar i Järbo klockan 18:00 och avslut vid OKQ8 i Storvik några timmar senare. Troligen tar vi en fikapaus vid Gårdsjön. Inlägget publicerat:2015/05/02 Inläggskategori:Tisdagskörning Läs fler artiklar Föregående inlägg1:a maj körning. Nästa inläggGrustur till Säter. Du kanske också gillar Säsongsavslutning för tisdagskörningar 2016. 2016/09/06 Planen för tisdag kväll, den 15 augusti. 2017/08/14