Nu har jag planerat en rutt på 73 kilometer till tisdagskörningen den 11 juli.
Start 18:00 från Qstar i Järbo och avslut på samma plats några timmar senare.

Det blir fika vid vindkraftverk nummer 13, så ta med kaffe eller vad du nu vill ha.
Välkomna! 🙂
