I kväll blev vi 9 gasglada gubbs. ….. 🙂 Vi köpte glass och drack medhavt kaffe i Smörnäs. Inlägget publicerat:2015/08/18 Inläggskategori:Grusvägskörning / Tisdagskörning / Tisdagsrundan Läs fler artiklar Föregående inläggMotorcyklist död efter krock med vägbom. Nästa inläggRespekt för skyltar? Du kanske också gillar Tisdagsrundan 2013-10-22 2013/10/20 Ingen tisdagsrunda den 17 augusti. 2021/08/15