Tisdagskörning inställd på grund av ihållande regn!

Enligt prognosen ska det regna kraftigt på dagen i morgon, men det ska upphöra på eftermiddan, så nu har jag planerat en 59 km lång runda till kvällen. Äntligen slipper vi damm. 🙂

Start 18:00 med fulltankade hojar från Qstar i Järbo och avslut vid OKQ8 i Storvik några timmar senare.
